advertising space
lakše se diše
Blog
subota, srpanj 26, 2008
Nakon jedne auto reklame, slijedi druga, jos malo pa cu dosaditi i sam sebi :)

No ova je odabrana isključivo zbog svog magnetnog sadržaja, kreativci iz Sao Paola su lijepo skontali 'axe' efekat za automobile s jednom razlikom, da li zaista želite voziti automobil koji privlači druge metale?


bronhi @ 13:59 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
ponedjeljak, srpanj 21, 2008
Za one koji se malo bolje razumiju u automobile, te u razlike između talijanske, engleske i američke ''kuhinje''.


Ja je nisam odabrao jer znam razlike :)

bronhi @ 20:02 |Komentiraj | Komentari: 3 | Prikaži komentare
nedjelja, srpanj 13, 2008
Kompanije koje nude zdravu hranu su u cvatu, no njihovi ljuti neprijatelji, mas proizvođaći još nisu rekli svoju zadnju, predstavljaju novi način da konzervirate vaše omiljeno voće :)


bronhi @ 18:53 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
subota, srpanj 5, 2008
Za one koji su vizualni tipovi, siguran sam da će te uživati u intenzitetu boja. Stimulativno od strane Fred & Farida.


bronhi @ 11:17 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
utorak, srpanj 1, 2008
Sprmeni ste za olimpijske igre? Budite spremni i na diskutabilna pitanja koja nosi zemlja domaćin.

Amnesty International nas upozorava.


bronhi @ 15:14 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
nedjelja, lipanj 29, 2008
I tako nakon što je prije pat dana bronhi najavio novu pojavu, homoseksualnog advertisinga, jednim od oglasa, ovo pitanje sada prepušta medijima i javnosti, a on se baca na nove komunikacijske strategije.

Ovaj put print verzija energetskog pica, coca cole, izvjesnog Burna.

Me not like, nikako, ni ovo, ni pice, ni TV verziju (pogotovo TV verziju, djeluje presporo, prespro).


bronhi @ 16:47 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
Brojač posjeta
11865
Kontakt
Nema zapisa.
 
Index.hr
Nema zapisa.